piątek, lutego 27, 2015

Chlebak bejcowany z ziołami II

Dzisiaj mam do pokazania chlebak z motywem ziół w doniczkach.Powstał przypadkiem,ponieważ miałam pomalować żaluzję w kolorze delikatnej zieleni,ale po nałożeniu farby okazało się,że ta zieleń jest tak intensywna, więc zaczęłam szukać w mojej kolekcji serwetek pasującą tłem do tego koloru,wybór padł na ten motyw i okazało się,że pasuje jak ulał.Kolor bejcy rustykalnej cappucinno ostatnio ten kolor króluje w moich chlebakach bardzo lubię ten odcień bejcy.






Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Barbara













8 komentarzy:

  1. Podziwiam za ozdabianie chlebaka! Ja bym się nie odważyła chyba - właśnie przez te żaluzje, które wydają mi się okropnie ciężkie do obklejenia ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Miło mi,że do mnie zawitałaś :) To nie jest wcale trudne ozdabianie chlebaka,na pewno żaluzja sprawia kłopot,ale można to wyćwiczyć i dojść do wprawy.Czasem pomagam sobie żelazkiem,aby lepiej przyklejało się.Odwiedzę twój blog pamiętam Twoje przecudne pudełeczko co miało być herbaciarką :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, przepiękny chlebak, taki pozytywny. Moja pierwsza myśl jak go zobaczyłam - to radosny. Jego widok daje taką pozytywną energię. Mając go w kuchni ma się dobry humor :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Cieszę się,że odniosłaś takie wrażenie,że daje pozytywną energię,to te kolory tak pobudzają naszą wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, jak zawsze ślicznie! a podoba mi się to tło, robi wrażenie spokoju, wyciszenia i harmonii! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się,że podoba się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że Ci się moje herbaciarkopudełko spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się spodobało.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń