środa, lutego 25, 2015

Szkatułka bejcowana z różami

W międzyczasie zrobiłam taką dużą szkatułkę z tymi oto różami.Bejcowana w kolorze cappuccino,którą bardzo ładnie uwidacznia słoje drewna,delikatnie bielona białą farbą akrylową,metodą suchego pędzla.Na wieku róże z tej pięknej serwetki,postarzane krakerulą firmy Dala i wypełnioną patyną w kolorze antycznego brązu.Całość zabezpieczona lakierem.

Muszę jeszcze pomyśleć nad dalszym ozdobieniem zastanawiam się nad ładnym uchwytem do otwierania wieka,może kilka esów floresów szablonem możliwości jest wiele,tylko nie mam na razie pomysłu,a czas pokaże co mi przyjdzie do głowy nie omieszkam pokazać szkatułki w nowej szacie.

[gallery ids="2124,2125,2126"]

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Barbara

5 komentarzy:

  1. Basiu, już teraz wygląda świetnie, a jak jeszcze coś dołożysz to będzie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Basiu,ale coś mi jednak w niej brakuje,muszę trochę pomyśleć nad jej wykończeniem.Miło mi,że mnie odwiedziłaś.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Chyba tez bym coś dodała, ale nie mam pomysłu :o) A motyw jest rewelacyjny. Nie spotkałam się z taką serwetką...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Muszę coś do niej dodać,może uchwyt i co jeszcze...? Serwetkę zakupiłam w Cudaniewidy u Pana Grzegorza.Mam kilka sztuk jeszcze przy okazji Ci podeślę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. […] Zobacz blog W międzyczasie zrobiłam taką dużą szkatułkę z tymi oto różami.Bejcowana w kolorze cappuccino,którą bardzo ładnie uwidacznia słoje drewna,delikatnie bielona białą farbą akrylową,metodą suchego pędzla.Na wieku róże z tej pięknej serwetki,postarzane krakerulą firmy Dala i wypełnioną patyną w kolorze antycznego brązu.Całość zabezpieczona lakierem. Muszę jeszcze pomyśleć nad dalszym ozdobieniem zastanawiam się nad ładnym uchwytem do otwierania […] […]

    OdpowiedzUsuń