czwartek, stycznia 04, 2018

Wymianki-niespodzianki świąteczne

Witajcie
Dzisiaj obiecane wymianki świąteczne,które otrzymałam od Basi i Ewuni.
Od Ewuni otrzymałam przepiękne bombki koronkowe i śnieżynki,ozdabiają one moją
choinkę,na niej jest też trochę bombek wykonanych przeze mnie,metodą decoupage i oszronione z wzorami wykonanymi konturówką i naklejoną gipiurą.
Taką oto paczkę otrzymałam od Ewy.


Tak wygląda moja choinka z tymi cudeńkami.




W paczce była także taka śliczna kartka świąteczna.


 Teraz niespodzianka od Basi, od której otrzymałam wykrojnik,bo wiedziała,że po moich imieninach zostałam właścicielką BigShota i wykrojnika z poisencjami,jak na razie mam tylko kilka wykrojników,ale z czasem moja kolekcja się powiększy,bo uwielbiam robić kwiaty.
Oto niespodzianka,którą mnie Basia zaskoczyła i bardzo serdecznie jej za to dziękuję.



Od Basi dostałam także tą przepiękną kartkę z życzeniami świątecznymi.


Bardzo serdecznie dziękuję Wam dziewczyny z całego serducha za te niespodzianki,sprawiłyście mi wielką radość.

Dziękuję za życzenia świąteczne i noworoczne od Was,miło mi,że do mnie zaglądacie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz