czwartek, lutego 26, 2015

Chlebak w stylu śródziemnomorskim II

Najnowszy chlebak w stylu śródziemnomorskim z tym oto wzorem wykonałam w ostatnim czasie.Boki i górna półka bejcowane w kolorze cappuccino,na żaluzji motyw z serwetki,który mi się bardzo podoba. Lubię takie klimaty. Całość zabezpieczyłam lakierem. Jeśli komuś się podoba jest dostępny.

[caption id="attachment_2118" align="aligncenter" width="477"]Chlebak w stylu śródziemnomorskim II Chlebak w stylu śródziemnomorskim II[/caption]

[gallery ids="2118,2119,2116"]

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Barbara

2 komentarze:

  1. A ten jest taki lekki. Taki jak sposób życia na południu - luz i beztroska. Motyw piękny!! Całość bardzo mi przypadł do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten chlebak mi też bardzo się podoba,bo ma coś w sobie takiego jak napisałaś lekkiego,beztroskiego.Miło mi,że przypadł Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń