wtorek, lutego 24, 2015

Chlebak mały wino,winogrona i sery

Kilka miesięcy temu wykonałam projekt małego chlebaka na zamówienie,ale nie spodobał zamawiającej,więc musiałam szybciutko zrobić nowy,a ten po prostu pozostał niedokończony przez dłuższy czas,ponieważ nie miałam pomysłu na jego wykończenie.I tak oto przyszedł mi pomysł na ozdobienie górnej półki motywem winogron z szablonu,który odbiłam patyną w kolorze antycznego brązu,no i oczywiście dodałam trochę kropek z patyny.Chlebak jest bejcowany w kolorze cappuccino,bardzo lubię ten odcień często wykorzystuje go w moich pracach.Oczywiście całość zabezpieczyłam lakierem.

Jak Wam podoba się takie wykończenie chlebaka w takim wydaniu?

[gallery ids="2110,2111,2108"]

Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.

 

 

4 komentarze:

  1. Pomysł z szablonem świetny! fajnie wykańcza całość! a kolory, ktorych użyłas też bardzo lubię w Twoich pracach. Pozdrawiam Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,że spodobał się chlebak.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. […] Czytaj Dalej (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); […]

    OdpowiedzUsuń
  4. […] Zobacz blog Kilka miesięcy temu wykonałam projekt małego chlebaka na zamówienie,ale nie spodobał zamawiającej,więc musiałam szybciutko zrobić nowy,a ten po prostu pozostał niedokończony przez dłuższy czas,ponieważ nie miałam pomysłu na jego wykończenie.I tak oto przyszedł mi pomysł na ozdobienie górnej półki motywem winogron z szablonu,który odbiłam patyną w kolorze antycznego brązu,no i oczywiście dodałam trochę kropek z […] […]

    OdpowiedzUsuń