niedziela, marca 01, 2015

Obrazki haftem krzyżykowym

Dzisiaj nie będzie o decoupage tylko o hafcie krzyżykowym.

Bardzo dawno temu uwielbiałam haft krzyżykowy,zrobiłam mnóstwo obrazów,których niestety już nie mam,ale pokażę to co mi pozostało,ale nie wszystko jest ukończone,bo jak mawiam "oczy nie te".

Po tym zamiłowaniu pozostało mi mnóstwo muliny,wzorów,bo namiętnie gromadziłam gazety,książki.Bardzo rzadko haftowałam na kanwie,tylko na płótnie z luźnym splotem,aby można lepiej było policzyć nitki,była to misterna robota,ale opłacało się,obraz wychodził o wiele mniejszy i delikatniejszy.

Nie wszystkie obrazy są oprawione w ramki.

Zapraszam do obejrzenia kilku prac za jakiś czas pokażę następne.





DSC_0937
 
Obraz Moneta Pole Makowe robiłam go bardzo długo,ale warto było.





Jak Wam podobają się moje prace?

Dziękuję za miłe komentarze i odwiedziny.

5 komentarzy:

  1. Basiu, hafty są przepiękne!! Wiem ile pracy kosztują dlatego ich piękno doceniam potrójnie :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne hafty! ja też mam taki jeden obrazek do dokończenia, ale brakuje mi czasu...pozdrawiam Basiu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Mirello za docenienie moich haftów :)Dużo pracy,ale warto było pomęczyć się.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Basiu :) Chciałabym też dokończyć kilka moich prac może kiedyś.... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. […] Zobacz blog Dzisiaj nie będzie o decoupage tylko o hafcie krzyżykowym. Bardzo dawno temu uwielbiałam haft krzyżykowy,zrobiłam mnóstwo obrazów,których niestety już nie mam,ale pokażę to co mi pozostało,ale nie wszystko jest ukończone,bo jak mawiam „oczy nie te”. Po tym zamiłowaniu pozostało mi mnóstwo muliny,wzorów,bo namiętnie gromadziłam gazety,książki.Bardzo rzadko haftowałam na kanwie,tylko na płótnie z luźnym splotem,aby można […] […]

    OdpowiedzUsuń