niedziela, marca 29, 2015

Pisanka ze złoceniami

To moja pierwsza praca wykonana ze złoceniami.

Zrobiłam tę pisankę w/g tutorialu Anna Korszewska

Nie miałam wydmuszki użyłam więc jajka plastikowego.Zawsze myślałam,że złocenie jest trudniejsze,ale dzięki Ani,która bardzo obrazowo pokazała jak wykonać krok po kroku okazało się,że nie jest takie trudne.Do wykonania jej użyłam farby akrylowej niebieskiej,złotej,brązowej,pigmentów w kolorze brązu,złota,płatków metaliczny w różnych kolorach,patyny w kolorze antycznego brązu oraz kleju do płatków i lakieru do złoceń.


DSC_0952


 
 



                                                    

Dziękuję za komentarze i odwiedziny.

                                                                 

 Barbara























 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 komentarze:

  1. […] Czytaj Dalej (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); […]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo ciekawie, a efekt świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. […] Zobacz blog To moja pierwsza praca wykonana ze złoceniami. Zrobiłam tę pisankę w/g tutorialu  Anna Korszewska Nie miałam wydmuszki użyłam więc jajka plastikowego.Zawsze myślałam,że złocenie jest trudniejsze,ale dzięki Ani,która bardzo obrazowo pokazała jak wykonać krok po kroku okazało się,że nie jest takie trudne.Do wykonania jej użyłam farby akrylowej niebieskiej,złotej,brązowej,pigmentów w kolorze brązu,złota,płatków metaliczny w różnych kolorach,patyny w […] […]

    OdpowiedzUsuń