niedziela, marca 08, 2015

Słoneczniki

Mamy przepiękną wiosnę,u mnie dzisiaj +15 stopni,słoneczko przygrzewa cudownie,a śnieżyczki,krokusy już kwitną w ogrodach.
Szybciutko przedstawiam Wam obrazek haftowany krzyżykami ze słonecznikami,które uwielbiam w drugiej kolejności po różach.Ten obrazek wykonałam lata temu,a teraz wisi w mojej kuchni na honorowym miejscu,bo moja kuchnia jest w kolorach żółci i zieleni.
Może moje słoneczniki zatrzymają słońce na dłużej i będziemy się cieszyć ciepłem,którego tak wyczekiwaliśmy po tej zimie nie zimie. 
Pozdrawiam słonecznie dziękuję za miłe komentarze i odwiedziny.


Słoneczniki 
Barbara


3 komentarze:

  1. […] Czytaj Dalej (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); […]

    OdpowiedzUsuń
  2. przesliczne słoneczniki! i piękny obrazek. Bardzo dużo uroku dodaje mu ta ramka, super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Basiu,cieszę się,że podobają się moje słoneczniki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń