środa, marca 04, 2015

Chlebak w soczystych kolorach

Co nowego tworzę,oczywiście chlebak w tych soczystych kolorach z tymi przepięknymi cytrynami na życzenie zamawiającej.Miał być z zielenią,więc boki i ranty przetarłam jasną zielenią,ta zieleń bardzo ożywia całość.
Zdjęcia sprzed lakierowania i podmalowania.Zawsze przed lakierowaniem wysyłam zdjęcia,aby zamawiająca zaakceptowała chlebak przed końcowym wykończeniem.

 Czy chlebak w takich kolorach podoba się Wam?







Bardzo dziękuję za miłe komentarze i odwiedziny mojego blogu. 
Barbara





 

 

 

 

 

 


 

4 komentarze:

  1. […] Czytaj Dalej (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); […]

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny! taki radosny i energetyczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Basiu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. […] Zobacz blog Co nowego tworzę,oczywiście chlebak w tych soczystych kolorach z tymi przepięknymi cytrynami na życzenie zamawiającej.Miał być z zielenią,więc boki i ranty przetarłam jasną zielenią,ta zieleń bardzo ożywia całość. Zdjęcia sprzed lakierowania i podmalowania.Zawsze przed lakierowaniem wysyłam zdjęcia,aby zamawiająca zaakceptowała chlebak przed końcowym wykończeniem.    Czy chlebak w takich kolorach podoba się Wam? Bardzo dziękuję za […] […]

    OdpowiedzUsuń