czwartek, października 22, 2015

Zegar i wieszak z owocami decoupage

Witajcie skończyłam ozdabianie mojego pierwszego zegara,ale były emocje,aby nakleić cyfry.Do kompletu klientka zamówiła jeszcze chlebak i wieszak z tym motywem,opisywałam to tutaj pokazywałam w tym poście niedokończony zegar i wieszak.Mam nadzieję,że spodoba się,bo dzisiaj nadałam przesyłkę i czekam z niecierpliwością na ocenę od klientki.



Zegar z owocami decoupage
[Zegar z owocami decoupage

Zegar i wieszak z owocami decoupage 
 
Zegar i wieszak decoupage

Miło mi będzie jak po odwiedzinach zostawisz ślad w postaci komentarza.

Barbara


3 komentarze:

  1. […] Czytaj Dalej (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); […]

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecik prezentuje się cudnie! a ten motyw jest prześliczny ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Basiu za odwiedziny i te miłe słowa.Właścicielka zadowolona z kompleciku i to mnie raduje.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń