środa, listopada 25, 2015

Świąteczne świece decoupage

Witajcie

Dzisiaj zaprezentuje kilka świątecznych świec decoupage,które mogą zdecydowanie ozdabiać nasze mieszkanie w czasie świąt Bożego Narodzenia.Do wykonania świec użyłam motywów z świątecznych serwetek,brokatu różnokolorowego,konturówek od transparentnej do złotej,pasty strukturalnej tej z Lidla jak bardzo delikatna do imitacji śniegu,do uzyskania efektu 3D użyłam farb witrażowych są niezastąpione do tych efektów i ta kolorystyka,drobnych szklanych perełek oraz kleju do świec firmy Stamperia,ten klej uważam za najlepszy z dotychczasowych,które używałam.Uwielbiam ozdabiać świece.

A o to moje świece

















Fotografią zajmuje się mój mąż tak więc wszystkie zdjęcia na blogu są jego autorstwa,
ja zajmuje się tylko ozdabianiem.

Pozdrawiam cieplutko

Barbara




































































7 komentarzy:

  1. […] Czytaj Dalej (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); […]

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę metodą decoupage można zrobić nawet świeczki. No są przepiękne ♥
    Ja właśnie teraz chciałam się też pobawić w decoupage i porobić zakładki do książki i choć nawet wychodzi ładnie to nie obchodzi się bez jakichś niedoskonałości i ciężko jest ładnie zrobić. Podziwiam talent. :)
    Szkoda, że nie masz obserwatorów, zostałabym na dłużej.
    Pozdrawiam ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. PS. Może dasz mi jakieś wskazówki jak robić by w miarę fajnie wyszło, byłabym wdzięczna. Napisz na google+ lub na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Barbara Niezgoda27 listopada 2015 16:09

    Cudownie świąteczne i bardzo nastrojowe! pozdrawiam Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu cieszę się,że podobają się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłe słowa :) Naprawdę można metodą decoupage zrobić świecę jak tylko chcesz to pokażę Ci jak to zrobić,a zakładki to nic prostszego.
    Możesz zostać moim obserwatorem mojego blogu byłoby mi miło.Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli masz pytania śmiało pisz do mnie,odwiedzę Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń