czwartek, października 08, 2015

Doniczka z recyklingu

Dzisiaj będzie o recyklingu.Nadawanie starym rzeczom nowej duszy jest to fajna sprawa bardzo to lubię robić. Kiedyś obiecywałam,że pokaże jak odnowiłam wysoką ocynkowaną doniczkę,osłonkę.Doniczkę najpierw zabezpieczyłam gruntem gesso,następnie po wyschnięciu pomalowałam kremową farbą akrylową potem nakleiłam motyw z mojej ulubionej serwetki z tymi przepięknymi różami.Zabezpieczyłam lakierem i zrobiłam cieniowanie farbami pasującymi do motywu róż.Całość zabezpieczyłam lakierem akrylowym satynowym.Mam jeszcze jedną taka doniczkę,ale brakuje mi czasu na skończenie.Mam tylko jedno zdjęcie osłonki,bo mój fotograf tylko te jedyne mi zrobił.
                                            

Oto moja doniczka po recyklingu




Pozdrawiam

Barbara








3 komentarze: