wtorek, września 29, 2015

Chlebak z owocami

 Witam z najnowszym chlebakiem z owocami.Zrobiony na specjalne zamówienie w kolorze kremowym z dodatkami złotymi.Do chlebaka zrobiłam wieszak i rozpoczęłam pracę nad zegarem z tym samym motywem.Całość wyszła dosyć ciekawie.Jutro chlebak jedzie do właścicielki czekam z niecierpliwością na jej opinię.

DSC_1235
DSC_1236

A tutaj wieszak

DSC_1237

A tu zaczęty zegar,cyfry będą arabskie to mój pierwszy zegar myślę,że podołam zadaniu.

DSC_1224

Jak Wam się podoba taki komplet?

Dziękuję za odwiedziny,miło mi będzie jak zostawisz komentarz.

Barbara


4 komentarze:

  1. […] Czytaj Dalej (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); […]

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu zachwycający komplet! chlebak prezentuje się pięknie, a z dodatkiem tych żywych kolorów jest idealny, tak jak i cała reszta!!!! pozdrawiam Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się Basiu,że podoba się komplet.Dziękuję Ci za odwiedziny i komentarz jesteś moją wierną czytelniczką :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. […] cyfry.Do kompletu klientka zamówiła jeszcze chlebak i wieszak z tym motywem,opisywałam to tutaj pokazywałam w tym poście niedokończony zegar i wieszak.Mam nadzieję,że spodoba się,bo dzisiaj […]

    OdpowiedzUsuń