wtorek, września 30, 2014

Szafka na klucze wspomnienia z Paryża

Dzisiaj zaprezentuję szafkę na klucze bejcowaną w kolorze hebanu,następnie bieloną metodą suchego pędzla na mokrą bejcę białą farbą akrylową po takim bieleniu szafka wygląda jak omszona.Na drzwiczkach zewnętrznych zrobiłam transfer z serwetki vintage wydrukowany w kolorze czarno-białym na laserówce,a na wewnętrznych z zakupionego papieru do transferu,zrobiłam go na preparacie Transfer Glase,którego wykonanie opisywałam tutaj dla mnie to najlepsza metoda przeniesienia transferu na dany przedmiot.Dodatkowo drzwiczki ozdobiłam białymi ornamentami,które zrobiłam stemplami.Całość delikatnie polakierowałam satynowym lakierem wodnym.

[gallery ids="1780,1779,1778"]

Dziękuję za komentarze i odwiedziny

Barbara

4 komentarze:

  1. Piękna szafka,bardzo romantyczna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna szafka. Lubię takie prace, proste, nieprzeładowane, a jednak pełne uroku dawnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Mirello za miłe słowa, czasem uda mi się,zrobić coś takiego w takim stylu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń