niedziela, września 14, 2014

Konewka z delikatnymi różami

 Niedawno wykonałam konewkę z tymi różami,bardzo lubię ten motyw wszędzie mi pasuje czy to jest szafka na klucze,szkatułka lub konewka.Ostatnio wykonałam kilka prac z tymi różami.Konewkę wstępnie pomalowałam biała farbą,ale w trakcie malowania postanowiłam zrobić ją z krakelurą jednoskładnikową.Pomalowałam ją na różowo i naniosłam krakelurę i pomalowałam na biało,nie jestem do końca zadowolona z efektu,powychodziły mi różnej wielkości spękania,lakier okazał się kapryśny.Wyszło jak wyszło mogło być lepiej może następnym razem wyjdą mi spękania takie jakbym chciała.Konewkę zabezpieczyłam lakierem satynowym.

[gallery ids="1673,1675,1677,1674"]

Witam odwiedzających i obserwujących miło mi będzie jak zostawisz komentarz po wizycie na moim blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz