poniedziałek, września 22, 2014

Chlebak i podkładki z dzbanami i oliwkami

Najpopularniejszy motyw na chlebakach to dzbany i oliwki wśród zamawiających staram się,aby nie robić jednakowych modeli,tylko dodaje zawsze coś nowego,zmieniam kolor bejcy farby i w tym zamówieniu dodałam inny motyw oliwek na górnej półce wyszło czy całkiem fajnie.Do chlebaka Pani Agnieszka zamówiła cztery okrągłe podkładki na stół z tym samym motywem,które zabezpieczyłam lakierem szklącym.Komplet dzisiaj pojechał do zamawiającej myślę,że będzie podobał się.

[gallery ids="1745,1746,1747,1749,1748" orderby="rand"]

Dziękuję za odwiedziny.miło mi będzie jak zostawisz komentarz

Barbara

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba motyw! On sprawia że całość jest wyjątkowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo.To jeden z motywów,który lubię najbardziej :) Miło,że do mnie wpadłaś na odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń