środa, stycznia 04, 2017

Kolczyki po recyklingu

Witam
Dziękuję bardzo za miłe komentarze do ostatnich postów i odwiedziny mojego bloga.
 Dzisiaj pokażę Wam jak ze zwykłych kolczyków można zrobić efektowną ozdobę,skoro jest karnawał to powinno się mienić złotem i srebrem.
Kolczyki te zakupiłam za przysłowiowe grosze buszując w starociach,od razu spodobało mi się ich wykonanie.ale miały nieciekawy fioletowy,więc postanowiłam je ożywić.
Wykonałam już kiedyś takie takie kolczyki w tych kolorach możecie je zobaczyć tutaj 
były one zrobione w/g tutotrialu Ani Korszewskiej i postanowiłam je zrobić podobnie jak tamte.
Do wykonania kolczyków użyłam podkładu do farb akrylowych,farby kobaltowej,porporiny srebrnej,złotej ,pigmentu metalicznego białego złota oraz lakieru w sprayu.
Sama jestem zachwycona efektem mojej pracy,bo kolczyki wyglądają bardzo efektownie po recyklingu.
Uwielbiam połączenie kobaltu ze srebrem,miedzi i białego złota.

Tak wyglądały kolczyki przed przemianą, zdjęcie zrobione telefonem.

 Tak po przemianie







 Jak Wam się podoba przemiana kolczyków?
Barbara

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz