środa, października 19, 2016

Najnowsze chlebaki i moje marzenia.....

Witam cieplutko
Mój blog prawie w całości jest poświęcony chlebakom,robię je obecnie tylko na zamówienia,bo nie jestem w stanie ich przechowywać w mieszkaniu,nie mam pracowni chociaż marzy mi się taka maleńka,może kiedyś spełni się moje marzenie....
Kiedyś wystawiałam chlebaki na allegro przez kilka lat,ale brakuje mi czasu na to,coraz częściej ciężko mi dzielić pracę zawodową i moje ukochane hobby,aby zrobić coś innego niż chlebak,chociaż coś czasem wydłubię.
Miałam na początku roku marzenie,aby zrobić sobie dużo bombek,gwiazdek na szydełku na choinkę,udało mi się zrobić tylko kilka,może zimą zrobię sobie kilka sztuk.
Uwielbiam ozdabiać świece,zrobiłam już kilka świątecznych,które czekają na brokat i konturówkę.
Dość już o moich marzeniach teraz pokaże nowe chlebaki,jeden już pojechał do właścicielki,drugi czeka na wysyłkę.Następne chlebaki i nie tylko,zdradzę,że będą z makami,bo mam takie zamówienia.


Na tym chlebaku relief przyciemniłam bitumem.




 Dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze,które motywują mnie do dalszej pracy.
Basia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz