poniedziałek, października 17, 2016

Kuferek na nici,kordonki z recyklingu

Witam
Zrobiłam sobie kuferek na nici,kordonki,szydełka,aby były bezpieczne,bo moja kotka,która uwielbia bawić się nićmi bardzo często wyciąga mi kłębki z koszyka.. Też tak macie?
Kuferek powstał z walizeczki dziecięcej,którą kupiłam na tzw wystawkach za parę złoty.
Tak wyglądał przed recyklingiem



 Zdjęcia zrobiłam telefonem nie są najlepszej jakości.
Teraz po kolei jak zrobiłam recykling kuferka.Całość zagruntowałam podkładem do akryli,następnie kilkakrotnie pomalowałam farbą białą akrylową,którą zabezpieczyłam lakierem aby wykonać transfery wzorów na wieczku i koronek na bokach.Transfer wykonałam na lakier akrylowy Vidaron ,to jest najlepszy dla mnie sposób na wykonanie transferu szybki i wychodzi idealnie.Wzory pochodzą z internetu.Następnie ponownie całość polakierowałam kilkakrotnie lakierem,aby zabezpieczyć transfer.Chciałam całość utrzymać w kolorze białym i czarnym,dodałam mały kabaszon oraz reliefy w tych kolorach na wieczku.
Kuferek tak wygląda po metamorfozie 







Jak Wam podoba się mój kuferek ?

Teraz mam pytanie do czego można wykorzystać tę włóczkę też zakupiłam 
na wystawkach będę wdzięczna za odpowiedź?

Barbara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz