czwartek, maja 14, 2015

Aniołki,elfy i złocenia

Dawno mnie tutaj nie było nic nie pisałam,nic praktycznie nie robiłam z decoupage,dużo u mnie działo się i w najbliższym czasie nadal będzie się dziać,ale o tym napiszę w sposobnym czasie.

Nie dawno powstała taka oto praca ze złoceniami,które coraz bardziej mi się podobają.

Wykorzystałam plaster drewna,który nadawał się do tego typu pracy.Bardzo chciałam zrobić pracę z aniołkami czy elfami,motyw wybrałam z serwetki.Wykorzystałam także płatki metaliczne w kolorze miedzianym,farby złotą,brązową,pigmenty metaliczne,patynę w kolorze antycznego brązu,szablon i świetną pastę w kolorze złota  z Lidla do wykonania reliefów,jestem pod wrażeniem tej pasty,jest wręcz znakomita do takich zadań.

A oto efekt mojej pracy.


Barbara


7 komentarzy:

  1. […] Czytaj Dalej (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); […]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca i bardzo mię zainspirowałaś bo też mam taki plaster i nie wiem jak go ugryźć, może dzięki Tobie więc ruszę z nim do przodu. Śliczna! Niechaj Ci się poukłada w tym realu jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Basieńko! cieszę się bardzo, że już jesteś z nami! a praca Twoja zachwycająca!!!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Basiu za miłe słowa :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Grażynko za odwiedziny i miło mi jest,że spodobała się Tobie moja praca, a jeszcze milej,że zainspirowałam Cię do wykorzystania takiego plastra drewna,czekam na Twoją pracę :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne aniołki. Cudowna praca, odbiegająca od tego co do tej pory pokazywałaś, ale to tylko na plus!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Mirello, czasem coś uda mi się zrobić innego,cieszę się,że aniołki podobają się,a złocenia bardzo mnie intrygują na pewno powstaną nowe prace,ale to za jakiś czas..... :)

    OdpowiedzUsuń