niedziela, grudnia 07, 2014

Chlebak z dzikimi kaczkami

Powoli kończę chlebak z motywem dzikich kaczek tak bardzo spodobała mi się tą serwetka z tym motywem,że musiałam zrobić z nim chlebak.Nawet kiedyś pisząc komentarz na blogu u Basi wspominałam,że robię chlebak z ptactwem.Pomalowałam boki bejcą w kolorze brązu venge jest to bardzo ciemny kolor,więc pasowały tu moje kaczki.Domalowałam  tło i poszczególne elementy farbami akrylowymi.Całość polakierowana.
Tak wygląda chlebak z naklejonym motywem i bez domalowanego tła.
Na razie mam zdjęcia nieskończonego chlebaka.

'
Jak podoba się taki chlebak z tym motywem?
Postaram się jutro wstawić zdjęcia skończonego chlebaka.
Tutaj zdjęcia skończonego chlebaka.

Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze,które motywują mnie pracy.

Barbara






4 komentarze:

  1. gdzieś mi się zapodział mój komentarz, więc piszę jeszcze raz , że jestem bardzo zachwycona !!!!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Basiu miło mi,że spodobał się chlebak :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Basiu;) Przypadkowo trafiłam na Twoją stronę i jestem zachwycona Twoimi pracami;) Zaraz dodam Twojego bloga do ulubionych, bo dzięki temu będę miała podgląd na to, co nowego zrobisz;) Chlebaczki są świetne! Tak samo zresztą, jak i pozostałe prace;) Gratuluję zdolności i pomysłów;) Pozdrawiam Cię serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Małgorzato :) Miło mi,że odwiedziłaś moją stronę,rozgość się.
    Cieszę się,że podobają Ci się moje chlebaczki.
    Zaraz odwiedzę Twoją stronę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń