poniedziałek, grudnia 08, 2014

Chlebak mały w stylu prowansalskim

Niektórzy przed świętami robią bombki,a ja chlebaki.Bombki mi nie leżą w tym roku,chyba nie mam natchnienia do ich robienia,wolę ozdabiać świece,zawieszki i lampiony.
Właśnie dzisiaj wysłałam do właścicielki ten mały chlebak w stylu prowansalskim.
Kolor bejcy jasny brąz,tło kremowe z jasnym fioletem.
W najbliższym czasie pokażę następne chlebaki z motywem ziół w dwóch różnych wersjach nad którymi teraz pracuję.


Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.

Barbara




6 komentarzy:

  1. Nie ważne co robisz, ważne jak robisz. A Twoje chlebaki są urocze, piękne i niepowtarzalne! :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Mirello za tak miłe słowa,to mnie bardzo mobilizuje do dalszej pracy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, każdy Twój chlebak oglądam i oglądam z podziwem......pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Basiu,miło mi niezmiernie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chodzi o tego typu kuchenne dodatki, to mi najbardziej podobają się chlebaki wykonane z naturalnego drewna. Ostatnio kupiłam sobie taki na https://duka.com/pl/akcesoria-kuchenne-i-barowe/przechowywanie-zywnosci/chlebaki. Chlebak posiada charakterystyczną pokrywkę w kształcie harmonijki i idealnie pasuje do wystroju wnętrza mojej kuchni, wykonanej w skandynawskim stylu. Wybierając dodatki do kuchni staram się nie tylko zwracać uwagę na ich funkcjonalność ale również na sam design, który powinien pasować do reszty otoczenia.

    OdpowiedzUsuń