piątek, listopada 21, 2014

Chlebak bejcowany wino,sery i winogrona

Dawno nic nie pisałam nowego na blogu dlatego dzisiaj zaprezentuje nad czym pracowałam ostatnio.Chlebak na zamówienie miał pasować do wystroju kuchni w kolorach bordo i czarnym.Zdecydowałam się na bejcę w kolorze kasztanu używałam ją pierwszy raz i okazało się strzałem w dziesiątkę.Piękny kolor bejcy współgrał mi z kolorami z motywu serwetki,którą Pani Małgorzata wybrała do ozdobienia chlebaka.Motyw naklejony w całości,domalowywałam trochę tła,aby uzyskać spójną całość.Polakierowany kilkanaście razy, za parę dni pojedzie do właścicielki.Jak Wam podoba się takie zestawienie kolorów?


[gallery ids="1935,1932,1933,1934"]

Dziękuję za miłe komentarze i Wasze odwiedziny.

Barbara

6 komentarzy:

  1. Superowy chlebak !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły komentarz i odwiedziny.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, piękny Ci wyszedł! a kolory wprost idealnie grają i stanowią piękną całość! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu,dziękuję za miłe słowa i odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    Ten śliczny chlebaczek dziś dotarł do mnie :). Doskonale współgra z kolorystyką mojej kuchni. Precyzyjne wykonanie oraz gustowne wykończenie sprawiają, że za sprawą takiego drobiazgu wnętrze nabiera uroku i finezji. Polecam wszystkim!
    goska

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,dziękuję za te miłe słowa Pani Małgorzato,które są motywacją do dalszego tworzenia dla tak zadowolonych osób z mojej pracy jak Pani :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń