wtorek, listopada 11, 2014

Bombka decoupage w stylu vintage

Przedstawiam Wam bombkę zrobioną w ostatnim czasie w stylu vintage,postarzana krakerulą i patyną.Pomalowałam całość farbami akrylowymi z pigmentem metalicznym w odcieniu miedzi i starego złota, ostatnio stosuje takie mieszanki farb i pigmentu. Krakerula trochę mi nie wyszła za drobno mi popękała musiałam ratować ją patyną i porporiną złotą.Całość ponadto ozdobiłam złotą konturówką.Polakierowałam lakierem szklącym na koniec.

[gallery ids="1911,1910,1904"]

Dziękuję za miłe komentarze,które mnie motywują do dalszego tworzenia nowych prac.


Barbara

2 komentarze:

  1. śliczna!, ja też coś mam na tapecie, ale jakoś nie mogę się zmobilizować do pracy ! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Basiu,cieszę się,że Ci podoba się moja bombka.Robię jeszcze kilka,ale idzie mi jak po grudzie.Czekam na Twoje bombki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń