niedziela, października 05, 2014

Świece i lampion świąteczny

Daleko jeszcze do świąt,ale jakiś czas temu wykonałam te świece i lampion,które dzisiaj zaprezentuje.Świece ozdabiam serwetkami,naklejam na medium do świec,medium te może,także służyć jako opóźniacz do akryli gdy chcemy zrobić podmalowanie tła lub poszczególnych elementów na świecy.Do uzyskania efektu 3D wykorzystałam konturówkę białą,złotą,srebrną i brokat złoty i srebrny.

[caption id="attachment_1784" align="aligncenter" width="150"]DSC_0741 Świeca decoupage[/caption]

[caption id="attachment_1785" align="aligncenter" width="150"]DSC_0743 Świeca decoupage[/caption]

[caption id="attachment_1813" align="aligncenter" width="150"]DSC_0744 Lampion decoupage[/caption]

Lampion zrobiłam z dużego kielicha w kolorze ciemno niebieskim,który okleiłam białym papierem ryżowym,następnie nakleiłam motywy z serwetki,dodałam pastę strukturalną,aby uzyskać efekt śniegu i brokat.Całość wcześniej polakierowałam kilkakrotnie.

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Barbara

2 komentarze:

  1. Ale cudnie wyglądają te świece, a lampion to magia !!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam Basiu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Basiu za miły komentarz i odwiedziny :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń