środa, października 29, 2014

Sielski chlebak

Co powiecie na chlebak z takim motywem,tak spodobał mi się ten sielski motyw,że nie mogłam się powstrzymać,aby ozdobić chlebak z tym motywem.Jestem w trakcie pracy nad tym chlebakiem muszę domalować sporo elementów,ale do tego potrzebne jest dobre światło pracuje przeważnie popołudniami po powrocie z pracy,po zmianie czasu szybko robi się szarówka,więc czekam na weekend wtedy będę miała więcej dobrego światła i czasu na malowanie.Jak skończę pracę nad tym chlebakiem wstawię więcej zdjęć.zam01 003

Dziękuję za komentarze i odwiedziny.

Barbara

4 komentarze:

  1. Obrazek bardzo sielski. Bardzo sympatyczny o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Mirello :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, chlebak taki swojski, bo ja ze wsi pochodzę . Ale to wieś dawna, bo teraz trudno ujrzeć krowę, nie mówiąc o koniu. Niedługo dzieci będą znały te zwierzątka tylko z książek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie także takie swojskie klimaty się bardzo podobają,Basiu sama też pochodzę ze wsi :)To prawda,że teraz na wsi niestety trudno ujrzeć pasącą się krowę,ale za to kiedyś miało swój urok..

    OdpowiedzUsuń