poniedziałek, stycznia 01, 2018

Choinka z życzeniami noworcznymi

Witajcie 
Dzisiaj przychodzę do Was z choinką i życzeniami noworocznymi.

Takie choinki, które tworzy AgaC bardzo mi się podobają i bardzo chciałam taką mieć,więc postanowiłam sobie zrobić.Użyłam do wykonania jej różnych papierów ,koronek,fizeliny,gazy,dodatków z lasu,ogrodu,parku,gotowych świątecznych ozdóbek,dużo masy krystalicznej,perełek,brokatu,żelu imitującego szron,kwiaty wykonane przeze mnie,bo jak wiecie ostatnio nauczyłam się robić kwiaty z foamiranu i papieru czerpanego,róże papierowe kupiłam jakiś czas temu więc je wykorzystałam.









 W Nowym Roku życzę Wam dużo radości,pomyślności,spełnienia marzeń i dużo weny twórczej.









1 komentarz:

  1. Do this hack to drop 2 lbs of fat in 8 hours

    Well over 160 thousand men and women are hacking their diet with a simple and secret "liquids hack" to drop 1-2lbs every night as they sleep.

    It's painless and it works every time.

    This is how to do it yourself:

    1) Grab a glass and fill it up half glass

    2) Now learn this proven hack

    and you'll be 1-2lbs skinnier the very next day!

    OdpowiedzUsuń