wtorek, grudnia 27, 2016

Herbaciarka z angielskimi różami

Witajcie
Święta za nami,jak ten czas szybko leci,lada dzień będzie koniec roku
Dla mnie ten rok nie był zbytnio łaskawy,może następny będzie lepszy zwłaszcza,że szykują mi się pewne zmiany i musi być lepiej nie zakładam innej opcji...

Teraz pokaże wam herbaciarkę na zamówienie z motywem tych angielskich róż.
Wykonana bejcą wiśniową i stonowana jasnym brązem.Na wieku wykonałam krakerulę,chociaż spękania nie wyszły takie jak chciałam,wiadomo krak bywa kapryśny.Spękania wypełniłam pastą pozłotniczą zielone złoto,którą zabezpieczyłam fiksatywą,aby nie utleniało mi się złoto.W rogach odbiłam brązowe reliefy stemplem,który często wykorzystuję w moich pracach.Całość zabezpieczona lakierem akrylowym,dodatkowo wieko zabezpieczyłam lakierem szklącym.
Zdjęcia robocze zrobione oczywiście przed efektem końcowym,nie zdążyłam zrobić nowych,musiałam wysłać szybko,aby doszło do świąt.Do tej herbaciarki był zrobiony chlebak z motywem lawend,ale w tych samych kolorach bejcy,pojechał do właścicielki razem z herbaciarką.



Bardzo dziękuję za życzenia świąteczne,Wasze odwiedziny i komentarze.
Barbara
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz