wtorek, kwietnia 12, 2016

Herbaciarka na specjalne zamówienie

Witam
Dzisiaj tak szybciutko pokażę Wam herbaciarkę z nietypowym wzorem,wykonałam ją do dla przemiłej Pani,która zamawiała u mnie chlebak z tym wzorem i tak powstała taka oto herbaciarka.Całość bejcowana w kolorze dębu,lakierowana Widaronem jedwabisty połysk,bardzo lubię ten lakier.Do wykończenia użyłam okuć i uchwytu w kolorze starego patynowanego złota i napisu ze sklejki zakupionego w sklepiku internetowym.
Jak Wam się podoba w takim wydaniu?
 



 Ostatnio moja doba bardzo skurczyła się,ciągle brakuje mi czasu na decoupage,bo wzywa mnie moja działka ,ciągle coś tam plewię,sadzę na niej krzewy i rośliny,narobię się tam,ale uwielbiam to..
Mam na działce także dwie kotki takie "znajdy", którymi opiekujemy się od paru miesięcy, jedna z nich dwa dni temu powiła trzy prześliczne kocięta.Tak nam powiększyła się rodzina kocia, że muszę dla maluszków znaleźć dom,może jest ktoś chętny do przygarnięcia kotka?
 Pozdrawiam
Barbara

5 komentarzy:

  1. Basiu, herbaciarka prześliczna!!!!Uwielbiam oglądać Twoje decu, bo czarujesz nim naprawdę :) Najbardziej mi się podobają gdy nie są zamalowane w całości i widać słoje.
    Koteczki mam 4 i już bym więcej nie chciała. A może warto kotki wysterylizować?
    Buziolki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu bardzo cieszę się,że podoba Ci się herbaciarka :) Nigdy nie przesadzam z bejcą na drewnie stąd taki efekt :) Co do kotek to sterylizację ich mam w planie,już jeden z kotków będzie miał domek jak tylko podrośnie :) Buziaczki :)

      Usuń
  2. Basiu, przepięknie się prezentuje herbaciarka!podziwiam Twoj sposób ozdabiania . Jest niesamowity! a kotków posiadam trzy sztuki...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję za te miłe słowa :) Same kociary z nas,bo ja w domu mam dwa koty i te na działce to razem cztery :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń