środa, lutego 10, 2016

Kolczyki


Dzisiaj przychodzę z kolczykami zrobionymi w/g tutorialu Ani Korszewskiej,który znajduje się tutaj  Aniu dziękuję bardzo za DIY  :)
Do wykonania kolczyków użyłam farby akrylowej w kolorze kobaltu,porporiny w kolorze srebrnym,złotym miedzianym ,proszku metalicznego Cameleon w kolorze brzoskwiniowym oraz farby transparentnej efekt szronu.Całośc zabezpieczyłam lakierem satynowym.Zrobiłam też dwie szczotki,ale zdjęcia wyszły kiepskiej jakości tak,więc pokażę je następnym razem.
Oto moje kolczyki

Barbara

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy efekt Basiu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo,cieszę się,że kolczyki podobają się :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne takie designerskie :) i wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu coś nowego, ale jak piszesz czego użyłaś to póki co, czarna magia..a kolczyki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Basiu :) To czego użyłam to nie jest czarna magia,są to proszki metaliczne np.do wypełnień spękań dwuskładnikowych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wyjątkowe kolczyki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu,dziękuję za miłe słowa :) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń