sobota, sierpnia 22, 2015

Chlebak postarzany z lawendami

Witajcie!

Dawno mnie nie było obecnie więcej czasu wolnego po pracy spędzam z  moim malutkim wnuczkiem albo w ogrodzie niż przy decoupage obiecuje,że postaram się powoli wrócić do pisania bloga.

To nie znaczy,że nic nie robię powoli coś tam robię z decoupage.Obecnie na specjalne zamówienie wykonuje dla Pani Ewy chlebak postarzany z lawendami miał wyglądać jak stary oraz w kolorze beżowym.Do postarzania użyłam specjalnego medium o nazwie Vintage Effect super z tym preparatem się pracuje o wiele lepiej niż ze świeczką,którą wcześniej używałam do postarzania przedmiotów.Po dokładnym rozprowadzeniu medium na wybranych miejscach,które mają być przetarte i wysuszeniu tego preparatu nakładamy farbę na całość danego przedmiotu i ponownie zostawiamy do wyschnięcia,następnie przecieramy papierem ściernym te miejsca gdzie chcemy uzyskać efekt postarzania.

A oto efekty zaczętej pracy nad chlebakiem przed lakierowaniem i dopracowaniem końcowym.




Czy taki chlebak podoba się ?

A tutaj moje lawendy w ogrodzie białe i fioletowe.



Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.


 Barbara

3 komentarze:

  1. […] Czytaj Dalej (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); […]

    OdpowiedzUsuń
  2. chlebak wygląda bardzo fajnie i rzeczywiście jak stary! motyw lawendy, uwielbiam! i te w naturze również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Basiu!Dziękuję za odwiedziny i komentarz.Cieszę się,że chlebak Tobie się podoba,trochę poszalałam z postarzaniem,ale klientce podoba się :) Także uwielbiam lawendy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń