piątek, lipca 11, 2014

Postarzany kuferek dziewczynka z bukietem

To moja ostatnia praca na zamówienie nad którą pracowałam dość długo.Kuferek miał być z dziewczynką,nie za dużo dodatków i postarzany spękaniami.Kuferek pomalowałam na zewnątrz biała farba akrylową,a wewnątrz bejcą sosnową,następnie nakleiłam motywy z dziewczynką i motyle,a w narożnikach motywy kwiatowe z innej serwetki pasującej kolorystycznie do całości.Polakierowałam całość,następnie nałożyłam lakier dwuskładnikowy ja używam firmy Dala,aby otrzymać spękania,ale ten lakier bywa kapryśny i nie zawsze spękania wyjdą tak jak się chce na to składa się dużo czynników.Jak już zrobiły się spękania wypełniłam je pastą Antiqe Rub firmy Dala w kolorze umbry,bardzo lubię pracować na tych pastach. Po wyschnięciu pasty zmywamy nadmiar pasty i lakier do spękań” drugą warstwę”,bo cała praca nam się klei i nie nałożymy lakieru wodnego ponieważ rozmyje nam się wypełnienie.Ja zabezpieczam dodatkowo cała pracę fiksatywą przed lakierowaniem lakierem wodnym,można użyć poliuretanowego lakieru.Na zdjęciach pokazane są różne etapy pracy.Dzisiaj kuferek pojechał do klientki.


[gallery ids="1462,1461,1464,1458,1463,1459,1460,1455,1457"]

6 komentarzy:

  1. Czuję, że gdzieś będzie wielka radość z tego kuferka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno będzie,bo właścicielka nie mogła doczekać się kiedy skończę pracę nad kuferkiem.Czekam na wiadomość od tej miłej Pani,kuferek już jest w drodze do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Basiu, właśnie dotarł do mnie kuferek. Dziękuję! Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania, kuferek w rzeczywistości jest prześliczny. Warto było tyle czekać:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zadowolony klient to dla mnie ogromna radość i bardzo cieszę się,że sprostałam zadaniu.Dziękuję Pani Kasiu za tak miłe słowa:)Było mi bardzo miło współpracować z Panią przy projekcie tego kuferka,ja tylko wykonywałam według Pani wskazówek pracę :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna skrzyneczka!!! świetne spękniania

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń