czwartek, listopada 02, 2017

Kartka na urodziny w różu i szarości

Witajcie
Dzisiaj mam do pokazania Wam kartkę,którą zrobiłam na urodziny dla dziewczyny,która uwielbia kolor różowy i szary.Do zrobienia tej kartki wykorzystałam papier,który zakupiłam w sklepie Aldi.Papiery te są w różnych kolorach i formatach.Kwiaty zrobiłam sama z foamiranu,pokolorowałam je tuszem w kolorze różu,ostatnio nauczyłam się robić kwiaty z papieru czerpanego i foamiranu,sprawia mi to ogromną frajdę.Użyłam obrazków 3D z motywem przeuroczych pantofelków i okularów,trochę woalu,aby było tajemniczo i kilka scrapków .Co raz bardziej podoba mi się robienie kartek,a w szczególności dobieranie dodatków do nich.











Zdjęcia oczywiście zrobiłam telefonem może nie są najlepszej jakości.
Jak Wam się podoba takie zestawienie kolorów ?
Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze do ostatniego postu.
Barbara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz