sobota, marca 18, 2017

Wariacje jajeczne

Witajcie
Długo mnie nie było, na blogu moim nic nie publikowałam od ponad dwóch miesięcy.
Powstało w tym czasie kilka prac,nie miałam głowy do decoupage tyle u mnie działo się od początku roku i nadal się dzieje... 
Oby skończyło się dobrze,bo serdecznie mam dość tych zawirowań zdrowotnych w mojej rodzinie,obecnie mój tata od tygodnia przebywa w oddziale Intensywnej Opieki Medycznej w stanie ciężkim...

Teraz pokażę Wam jakie powstały w międzyczasie jajeczka, inspiracją dla mnie były pisanki Sylwii Serwin
Użyłam do tego mojej ulubionej pasty żelowej efekt szronu,konturówki białej i brokatu.













 Jak Wam podobają się moje kwiatowe wariacje jajeczne?
Dziękuję za wszystkie miłe komentarze do ostatnich wpisów,postaram się nadrobić zaległości w odwiedzaniu Waszych blogów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz