czwartek, marca 23, 2017

Duże jajo

Witajcie
Dzisiaj będzie nadal jajecznie.
Po czekoladkach pozostało mi takie pudełeczko w kształcie jajka i postanowiłam z niego zrobić jajko coś w stylu Faberge.Użyłam tej ślicznej serwetki  z różami,białej farby akrylowej.
Bardzo żałowałam,że nie zrobiłam spękań dwuskładnikowych szkoda wyszłoby ciekawiej.
Jajo jest ozdabiane od wewnątrz.
Robiłam to jajko ponad rok czasu,bo nie miałam pomysłu na wykończenie.
 


To zdjęcie sprzed roku tak wyglądało jajo.Uznałam,że należy dodać elementów biżuteryjnych,aby wyglądało ciekawiej.Dodałam trochę "cyrkonii" i na górze element ze starego klipsa. Brakuje mu nóżek,ale muszę nad tym pomyśleć.
Jajka Faberge są ozdabiane na bogato,moje jest skromne.  
Oto efekt końcowy zdjęcia na białym i ciemnym tle.
 





Jak Wam podoba się moje duże jajo ?
Dziękuję za miłe komentarze do ostatniego wpisu oraz odwiedziny.
 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz