środa, kwietnia 13, 2016

Zegar,herbaciarka i misa

Witajcie.
Dzisiaj zaprezentuje zegar z motywem dzbanów i oliwek zrobiony na specjalne zamówienie.
Ten motyw jest w moich pracach najczęściej powtarzającym się wzorem,większość prac jest zamawiana z tymi dzbanami i oliwkami,zaopatrzyłam się w sporą ilość serwetek,aby mi nie zabrakło do wykonywania prac dla moich klientek.Do zegara zrobiłam też herbaciarkę,ale w skromniejszym wydaniu niż ta z wczoraj.Misę zrobiłam z oliwkami i powstał taki oto komplet do chlebaka.
 




Barbara

6 komentarzy:

  1. Basiu, REWELACJA!!!!!! zachwycający komplet! a serwetka rzeczywiście piękna i taka z klimatem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) Te klimaty mają powodzenie.. :)

      Usuń
  2. Nooooo, piękny komplet Basiu:) Ciepły, delikatny i elegancko wykonany. Masz talent :)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu zawstydzasz mnie takimi słowami,ale jest mi bardzo miło :) Buziaczki

      Usuń
  3. Komplecik jest cudowny .Piękny wzór w sliczny kolorze.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za ten miły komentarz i fajnie,że mnie odwiedziłaś :) Pozdrawiam

      Usuń