środa, marca 23, 2016

Wielkanoc tuż ,tuż...

Wielkanoc tuż,tuż, a ja zrobiłam tylko kilka jajek i świec..
Ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu i weny,zaczęłam kilka prac,ale nie są dokończone zostawiłam je na później,może z wiosną,która do nas już zawitała będzie coraz lepiej.
Oto kilka moich jajek z motywami fiołków i margarytek,pobawiłam się trochę złotkiem,aby je wykończyć.









 Jak Wam podobają się takie pisanki?
Jak tylko pozwoli mi czas to jutro pokażę kilka świec wielkanocnych.
Barbara

6 komentarzy:

  1. Basiu, powaliłaś mnie tymi zdjęciami. Pisanki są prześliczne. Złoto dodaje im elegancji. Będą piekną ozdobą Wielkanocy :)
    Życzę Ci radosnych, zdrowych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu bardzo dziękuję za te miłe słowa będą one dla mnie motorem do dalszych prac... :) Życzę Tobie także radosnych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych.

      Usuń
  2. Basiu, przepięknie Ci wyszły te pisanki! oczu oderwać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo dziękuję za ten miły komentarz,on mnie zmobilizuje do dalszego tworzenia,bo ostatnio u mnie zastój..
      Dziękuję za prześliczną kartkę i życzenia świąteczne.

      Usuń