piątek, stycznia 15, 2016

Lampion zimowy

Za oknem zrobiło się biało,od rana u mnie sypie śnieg,a ja wczoraj zrobiłam taki oto lampion zimowy pasujący do dzisiejszego krajobrazu.
Z pojemnika po cukierkach kupionego za grosze na targu zrobiłam taki oto lampion.
Użyłam do tego podkładu do farb akrylowych,białej farby,dużo brokatu i kilka srebrnych gwiazdek z pasmanterii.Nie chciałam za dużo ozdabiać,bo ta biel skrząca brokatem jest sama w sobie ozdobą.
Na górze można postawić podgrzewacz i lampion gotowy,mój fotograf zapomniał zrobić zdjęcia z podgrzewaczem....
Wyszło mi coś takiego i jak Wam się podoba?




Barbara

4 komentarze:

  1. Basiu przesliczny lampion! pięknie się skrzy i mieni !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Basiu za miłe słowa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, a ja się zastanawiałam, dlaczego nowych postów nie piszesz. W obserwowanych miałam cały czas przeprowadzkę :))))) Jestem już i mam nadzieje, że już Cię nie zgubię :)
    Lampion cudowny. Mam taką samą puszkę, ale tak pięknie to jej nie potrafiłabym ozdobić :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo,mało piszę,bo nic ciekawego ostatnio nie robię,postaram się nadrobić zaległości.... Cieszę się,że mój skromny lampion podoba się Tobie i Ty możesz swoją puszkę też tak ozdobić :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń