wtorek, października 13, 2015

Chlebak postarzany z niebieskimi kwiatami

Na specjalne zmówienie zrobiłam projekt chlebaka kremowego z niebieskimi kwiatami postarzanego przetarciami.Do wykonania chlebaka użyłam farby kobaltowej z niewielką domieszką błękitu,aby uzyskać delikatniejszy odcień farby,który pasował mi do motywu kwiatów.Najpierw pomalowałam całość rozjaśnionym kobaltem,następnie położyłam warstwę Medium Vintage,które daje świetny efekt postarzenia,po wyschnięciu medium,pomalowałam jaśniejszą farbą,tu w moim przypadku to był odcień kremowy.Zrobiłam przecierki grubym papierem ściernym,aby uzyskać niebieskie przetarcia.Wyszło ich sporo,ale o to chodziło.Motyw tych pięknych kwiatów bardzo ładnie komponuje się z tymi przetarciami.

Oto efekt mojej pracy

DSC_1252


DSC_1250


DSC_1244

Jak wam się podoba taki chlebak w nietypowych dla mnie kolorach?


Dziękuję za odwiedziny i komentarze,chociaż jest ich nie wiele,ale jest mi bardzo miło,jeśli zostawicie ślad po wizycie.

Barbara


3 komentarze:

  1. […] Czytaj Dalej (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); […]

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny i taki inny od dotychczasowych! ale równie piękny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Masz rację Basiu,że jest całkiem inny od pozostałych,ale ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń