czwartek, lipca 09, 2015

Lato w moim ogrodzie

Od paru lat jest posiadaczką działki,na której posadziłam mnóstwo kwiatów i krzewów.chciałam stworzyć taki ogród typowo wypoczynkowy wymyśliłam,że będą tam rosły różnokolorowe rośliny powoli udaje mi się to,chociaż ciągle dokupuje nowe roślinki i znajduje dla nich miejsce.Każda pora roku ma swój urok najpiękniejsze kwiaty ma lato.Teraz zaprezentuje kilka zdjęć z obecnie kwitnących kwiatów i krzewów.
Tak wygląda mój ogród myślę,że Wam spodoba.









































































































































































































  






















Barbara










4 komentarze:

  1. Cudnie u Ciebie! i te wszystkie kolory- bajka! bardzo lubię lawendę i liliowce! staram się tez coś dosadzać każdego roku, aby było kolorowo.pozdrawiam Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Basiu miło mi,że podoba się Tobie u mnie.Lawendę też lubię,ja jak pisałam ciągle coś dosadzam nowego,ale lubię to i potem oko cieszę jak roślinka mi pięknie rośnie i zakwita to sama radość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, cudny ogród stworzyłaś :) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Mirello miło mi,że podoba się Tobie mój ogród :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń