sobota, marca 14, 2015

Szkatułka,herbaciarka z przepięknymi różami


 Szkatułka czy herbaciarka w zależności od przeznaczenia,którą zrobiłam w ostatnim czasie.Wykorzystałam do jej wykonania papier ryżowy z tymi przepięknymi różami,dół bejcowany w kolorze brązu venge.trochę podcieniowałam boki w kolorze róż farbami akrylowymi.

Mało pracy,a efekt niesamowity,te róże same w sobie są takie piękne,że nic więcej im nie potrzeba.Zostawiam szkatułkę w takim wydaniu mi się podoba,a czy Wam się spodoba to okaże się.




Szkatułka,herbaciarka róże


DSC_0946



Dziękuję za miłe komentarze i odwiedziny.

Barbara







8 komentarzy:

  1. […] Czytaj Dalej (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); […]

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności :) Bardzo mi się podoba :) perfekcyjnie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. […] Zobacz blog  Szkatułka czy herbaciarka w zależności od przeznaczenia,którą zrobiłam w ostatnim czasie.Wykorzystałam do jej wykonania papier ryżowy z tymi przepięknymi różami,dół bejcowany w kolorze brązu venge.trochę podcieniowałam boki w kolorze róż farbami akrylowymi. Mało pracy,a efekt niesamowity,te róże same w sobie są takie piękne,że nic więcej im nie potrzeba.Zostawiam szkatułkę w takim wydaniu mi się podoba,a […] […]

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Basiu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No jak mogłaby się nie spodobać taaaka szkatułka? Róże są boskie! Całość przepiękna. Muszę się zebrać w sobie i zabrać się za swoje malowanki... :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Mirello.Zabieraj się za malowanie czekam na Twoje piękne prace... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, zachwycająca po prosu i..tyle! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Basiu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń