poniedziałek, marca 02, 2015

Obrazki haftem krzyżykowym II

Tak jak obiecałam wstawiam następne obrazki haftem krzyżykowym,dzisiaj będzie w temacie kur i kogutów czyli po wiejsku.

Bardzo często haftowałam takie motywy większość z nich jest rozdana lub sprzedana.Ten obraz z kogutem zrobiłam z gazety Burda z lat 90-tych,drugi obrazek z gotowego wzoru na kanwie kupionej w Niemczech,przeniosłam je podpatrując i przeliczając krzyżyki na płótno,tak dzieliłyśmy się wtedy wzorami z koleżankami.Kolory muliny dobierałam sama,haftowałam mulinami firmy DMC lub Anchor najbardziej mi odpowiadały kolory z tych firm.

Czy taki klimat prac Wam odpowiada?

Kogut i kury

Sielski  


Dziękuję za miłe komentarze i odwiedziny.

Barbara

3 komentarze:

  1. […] Czytaj Dalej (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); […]

    OdpowiedzUsuń
  2. Super hafty, tak ten klimat bardzo lubię! a pierwszy obrazek prześliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy też mi się podoba,szczególnie kogut robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń