poniedziałek, listopada 24, 2014

Creative Blog Tour

     

  Zostałam zaproszona do tej zabawy przez przemiłą Basię z bloga Mój świat kolorów  jest to osoba bardzo kreatywna zajmuje się scrapbooking.decoupage i haftem krzyżykowym,tworzy przepiękne prace jest kopalnią pomysłów zawsze zaskakuje mnie co rusz to nową pracą,dlatego chętnie do niej zaglądam.


Dziękuję Basiu za to wyróżnienie :))


Oto jej najnowsza praca


DSCN4913-tile

Przepięknie wykonana ma coś w sobie magicznego,bardzo mi podoba się.


Czas uporać się z pytaniami z zabawy to dla mnie jest trudne,ale spróbuje..



Nad czym obecnie pracuję?


Jak wiele z nas mam rozpoczętych kilka prac,u mnie jest tak zawsze,robię kilka prac na raz.Obecnie pracuję nad chlebakami z różnymi wzorami,a w między czasie zrobiłam kilka świec i bombek,które czekają jeszcze na lakierowanie i ozdobienie brokatem,śniegiem,konturówkami.Za jakiś czas pokażę je na blogu.



Czym moja praca różni się od innych w branży?


To trudne pytanie nie wiem jak odpowiedzieć na nie.Każdą moją pracę staram się wykonać najlepiej jak tylko potrafię,po prostu wkładam w nią serce,robię to z przyjemnością,ponieważ decoupage daje mi dużą satysfakcję.Moje prace powstają często z potrzeby podzielenia się tym co jest wytworem mojej wyobraźni i chęci pokazania jak ja widzę dany przedmiot tak ozdobiony,wiadomo większość motywów powtarza się,a jednak prace są od siebie tak różne,bo każda z nas ma inny pomysł na ozdobienie danego przedmiotu.Wystarczy nie raz mały detal,a zmienia diametralnie całą pracę.



Dlaczego piszę bloga o tym co tworzę (robię)


Dlaczego piszę bloga,bo kiedyś robiłam rzeczy tylko dla znajomych i do szuflady,chociaż ciężko schować tam chlebaki i tak mi zostało najwięcej ich do dziś dnia wykonuję.A za sprawą mojego syna,który mi założył ten blog,abym mogła pokazać innym to co robię,co mnie fascynuje zaczęłam tutaj pisać na początku wpisów było niewiele,z czasem pojawiło się ich coraz więcej.Dzięki blogowi poznałam bardzo dużo osób kochających decoupage i nie tylko.


Teraz niesamowicie miła dla mnie czynność czyli przekazanie wyróżnienia i zaproszenie do zabawy wybrałam dwie twórcze dziewczyny z blogów prowadzonych z pasją i zamiłowaniem.


Pierwsza to Mirella z bloga CreativeDecou 


unnamed


jest to bardzo kreatywna kobietka,która zajmuje się decoupage,haftem krzyżykowym podziwiam jej prace od dłuższego czasu i zaglądam do niej co nowego stworzyła.Jej prace są wykonane bardzo starannie i ze smakiem.Po za tym Mirella ma taki dar pisania,aż chce się ją czytać.


Zajrzyjcie do Mirelli,bo warto :))


Kilka przepięknych prac Mirelli


[gallery ids="1952,1951,1949,1944,1948"]

Dziękuję Mirello za przyjęcie zaproszenia do zabawy :))


Czas przedstawić drugą zdolną osobę nominowaną przeze mnie,a jest nią moja imienniczka Basia z bloga Mój artystyczny nieład


unnamed


Basia to bardzo zdolna dziewczyna jej prace podziwiam od jakiegoś czasu,zajmuje się decoupage i szyciem.Jej poduszki tak mnie zachwyciły.Prace są pięknie wykonane,ładnie skomponowane i dopracowane.Do Basi zaglądam często,aby zobaczyć co nowego powstało.


Koniecznie musicie zajrzeć do Basi na jej blog :))


Zobaczcie jakie piękne prace wykonuje Basia


 

[gallery ids="1960,1958,1959,1961,1946"]

Dziękuję Basiu,że przyjęłaś zaproszenie do zabawy :)


Barbara

4 komentarze:

  1. Raz jeszcze dziękuję Basiu za zabawę i takie ciepłe słowa! Nadal będę Twoją fanką i z radością obserwować Twoje poczynania! Gratuluję dziewczynom nominacji i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja Tobie Basiu dziękuję za zabawę i miłe słowa :) Będę także do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam dziękuję za piękne słowa o mnie :) I za to niesamowite wyróżnienie . Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Basiu bardzo dziękuję Ci za to,że zgodziłaś się wziąć udział w zabawie.Nadal będę obserwować Twoje poczynania i odwiedzać Twój blog.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń