poniedziałek, października 20, 2014

Obrazek dama w kwiatach

To moja pierwsza zabawa z farbami i pigmentami metalicznymi,deseczkę owalną pomalowałam złotą,miedzianą farbą metaliczną,następnie dodałam pigmentu metalicznego miedzianego i starego złota na mokre farby, pomagałam sobie zmiętą zwykłą reklamówką foliową,aby uzyskać taki efekt jak widoczny na zdjęciu poniżej

WP_000250

Tak wyglądała deseczka po pomalowaniu farbami z pigmentami metalicznymi.

Następnie nakleiłam motyw kwiatowy z papieru do decoupage i w komponowałam damę,kwiaty uwypukliłam konturówką złotą,białą,transparentną,dodałam pigmentu w kolorze starego złota.Włosy, kapelusz,pióra podkreśliłam czarna konturówką do witraży z barku czarnej konturówki.Efekt końcowy wygląda tak.

[gallery ids="1870,1871"]

 

 Dziękuje za miłe komentarze i odwiedziny.

Barbara


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz