piątek, września 12, 2014

Taca biała przecierana z transferem i reliefami

Dzisiaj pokażę tacę z transferem.Tacę pomalowałam białą farbą akrylową na brzegach przetarłam czarną farbą następnie przeszlifowałam papierem ściernym.Naniosłam transfer na środek ,który tacy udał mi się wyjątkowo opis wykonania transferu można zobaczyć tutaj.Boki od wewnątrz tacy ozdobiłam ornamentami,które odbiłam stemplami.Całość polakierowałam lakierem satynowym.

[gallery ids="1662,1665,1664,1663,1661"]

Witam odwiedzających i obserwujących miło mi będzie jak zostawisz komentarz po wizycie na moim blogu.

3 komentarze:

  1. Piękna taca, lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też podoba się,niewielki nakład pracy,ale za to jaki efekt :) Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. […] mi się ten napis do transferu,wykorzystałam go już w kilku pracach,który można zobaczyć np tutaj do tego napisu dodałam także transfer z serwetki w stylu vintage.Całość przecierana i […]

    OdpowiedzUsuń