środa, września 03, 2014

Chlebak,taca,podkładka i listownik dla Pani Eli

Na zamówienie zrobiłam dla przemiłej Pani Eli chlebak,podkładkę,tacę i listownik z motywem margerytek,który wybrała sama klientka.Całość bejcowana w kolorze jasnego brązu,taca i podkładka wykończona lakierem szklącym.Zestaw pojechał do Pani Eli myślę,że będzie podobał się :)


[gallery ids="1582,1583,1580,1581,1585,1586,1578,1584,1590,1579"]

Witam odwiedzających i obserwujących miło mi będzie jak zostawisz komentarz po wizycie na moim blogu.

4 komentarze:

  1. Witam.Pani Basia jest osobą o wyczuciu smaku i precyzji tych małych arcydziełek ,które wykonuje wydaje mi się z pasją.Zamówione przeze mnie rzeczy chlebak,taca.listownik są piękne.Życzę Pani Basi dalszych sukcesów na polu artystycznym.Ela

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa Pani Elu bardzo cieszę się,że komplet spodobał się i sprostałam zadaniu :)
    Miło mi było z Panią współpracować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet rewelacyjny!!

    OdpowiedzUsuń