poniedziałek, września 29, 2014

Chlebak i taca w stylu prowansalskim

Wiem,wiem powiecie,że ten motyw już był,ale zamówienie było na biały chlebak i tacę z tym motywem w trakcie pracy nad kompletem dodałam przetarcia brązowe bo komplet wydawał mi się za blady w tej bieli więc przetarłam brązem i bejcą jasno brązową dla podkreślenia tych wzorów.W tej szacie zestaw prezentuje się o wiele lepiej pani Ani spodobał się.Tacę zrobiłam tylko z samym motywem lawendy.Zdjęcia,które zaprezentuję są robione przed końcowym lakierowaniem,po podmalowaniu rantów tacy bejcą,która mi rozmazała się po przeciągnięciu pędzlem z lakierem,a ja nie zauważyłam tego,a innych zdjęć tacy nie posiadam,po prostu nie zrobiłam nowych z braku czasu,kończyłam jeszcze jedno zamówienie w tym samym czasie.Często zdarza mi się nie zrobić zdjęć z zamówień z barku czasu,ręce mam tylko dwie.Tace podmalowałam na biało i nie widać tych zamazań.Komplet pojechał dzisiaj do zamawiającej.

[gallery ids="1800,1799,1798,1801"]

Dziękuję za odwiedziny miło mi będzie jak zostawisz komentarz.

Barbara

4 komentarze:

  1. ależ piękności :) Będą sie pięknie w kuchni prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Basiu :) Też myślę,że będą się pięknie prezentować i ozdabiać kuchnię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te oto arcydzieła wykonane przez przemiłą Panią Basię trafiły dzisiaj do kuchni mojej Mamci i pięknie ozdabiają naszą prowansalską kuchnię ! Bardzo dziękujemy Pani Basiu, napewno jeszcze nie raz zajrzymy na Pani blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo Pani Aniu za tak miły komentarz.Cieszę się bardzo,że obdarowana jest zadowolona.Przesympatycznie mi z Panią współpracowało się :)

    OdpowiedzUsuń