wtorek, sierpnia 26, 2014

Skrzynka biała postarzana z napisami transferowanymi

Jakiś czas temu wykonałam skrzyneczkę białą postarzaną z napisami transferowanymi na Transfer Glaze firmy Dala.Całość przetarłam czarną farbą akrylową.Bardzo lubię robić transfery,ale inną metodą,niż opisuje producent o wiele łatwiejszą dla mnie nie zajmuje mi to dużo czasu tak jak napisane jest w instrukcji na medium do transferu.Opisze ją pokrótce jak to wykonuje wycinam motyw odbity drukarką laserową z niewielkim marginesem,następnie namaczam napisem do dołu w talerzyku z wodą w międzyczasie miejsce gdzie ma być transferowany napis smaruje medium odczekuję chwilę,wyciągam papier z transferem z wody i osuszam ręcznikiem papierowym.Naklejam osuszony papier napisem do posmarowanej medium powierzchni ,następnie dociskam,wygładzam naklejony transfer i teraz delikatnie zaczynamy rolować białą powierzchnię papieru,najlepiej palcem lekko zwilżonym wodą robimy to z wyczuciem,aby nie zniszczyć naszej pracy.Pocierałam za mocno gdzie nie gdzie co widać na zdjęciach trochę nie wyszło,ale nadaje to pracy efekt postarzenia.Całość lakierujemy po uzyskaniu napisu transferowego,aby zabezpieczyć naszą pracę.

[gallery ids="1565,1567,1566,1564"]

Witam odwiedzających i obserwujących miło mi będzie jak zostawisz komentarz po wizycie na moim blogu.

1 komentarz:

  1. […] papieru do transferu,zrobiłam go na preparacie Transfer Glase,którego wykonanie opisywałam tutaj dla mnie to najlepsza metoda przeniesienia transferu na dany przedmiot.Dodatkowo drzwiczki […]

    OdpowiedzUsuń